perjantai 28. lokakuuta 2011

I WAS CHALLENGED!!!

HAASTE
säännöt ovat seuraavanlaiset:
1. kiittää tunnustuksen antajaa: Julle
2. antaa tunnustus kahdeksalle(=nii monelle kun keksin) bloggaajalle: NFVColourMe!!
3. ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.

1. Muutin 2-v. Kiinaan ja asuin siellä parisen vuotta. Kieltä en osaa ku muutaman sanan (esim. hei, olut, siinä :D:D), mutta hajut ja maut tarttu aika hyvin mukaan (chinese food omnom)
2. MÄ EN VOI SIETÄÄ hilloja, marmeladeja, kiisseleitä ym. hyihyihyi jotain maailman kauheinta D;
3. Mä oon joskus ollu eläinnörtti. Siis oon kattonu Animal Planettii all day all night ja tiiän vielki kaikkii randomeit eläinfaktoja :D
4. Muutin 10-v. sinne Saksaan ja parisen vuotta sitten takaisin. Käyn kyllä vieläkin ihan sairaan paljon siellä, arvatkaapa mikä ois kohteena ens viikon perjantaina ;D Kieltäkin puhun silleen sujuvasti :)
5. Vaikka oon matkustellut lentokoneissa elämän aikana ihan hitosti mulla oli joku vuos sitte iha hirvee lentokammo. Sain ihan kamalii paniikkikohtauksii, tärisin vaa koko matkan. En oo vielkää ihan omassa elementissäni koneessa mutten enää panikoi...
6. Mä oon kosmetiikan hamstraaja. Kynsilakkoja on noin 50 ja koko ajan kertyy lisää. Tällä hetkellä ihan noita naamameikkejä kertyy huolestuttavasti lisää ja lisää D;
7. Mä opin laulun sanoja tosi nopeesti. Kaikki ain tuijottaa ku rupeen vetää jotai totaalisen outoo lauluu jonka oon kuullu kerran. Paras laulupaikka on definitely auto :D Säälin ain kanssamatkaajia...
8. Mä kertakaikkiaan rakastan kirjakauppoja. Kirjojen perässä siis menen mutta niissä kaupoissa on jotain niiiiin ihanaa!!! Siel o ihanan hiljasta ja siel on joku sellanen tunnelma että oon iha taivaissa :)

Siinä asioita musta joita ei varmaan kovin moni ei varmaan tiedä :)
Se ois sitten viikonloppu ja silleen, saapa nähdä tuleeko postauksia, let's hope so!!!

-Maija

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti