tiistai 24. tammikuuta 2012

paidat, housut ja vyöt

Ette ikinä arvaa mitä oon just tehny!! Meikä jäi tänään kotiin, ei pelkästään eilisen tapauksen takia, vaan nyt mulla on myös joku epämääräinen flunssan tapanen sairaus ;( Niin, mutta pari iltaa sitten mä loikoilin sängyssä odottelemassa Nukkumatin vierailua, kun mua rupes yhtäkkiä pännimään miten sekasin mun vaatekaapit on!! Kello oli kyllä siinä vaiheessa niin paljon ettei enää siinä vaiheessa jaksanut, mutta lupasin tehä sen pian. Sitten oli eilinen josta kerroin jo, ja jäin tänään kotiin ja toteutin suunnitelman. Oon niin ylpee ittestäni että hymyilyttää kaiken tän huonon olon takaa :D


Ekaks kaikki vaatteet pois hyllyiltä ja kaaos voi alkaa!!

Ja sen lisäks viel toi lipasto D:

Poislähtevä kasa alkuvaiheissa.

Ja nyt se on siisti!!!! :DD

Ylin lokero: hameet, trikoomekot ja random kesävaatteita (esim. haalarit)

Toinen lokero: T-paidat!! Voi elämä noit o liikaa :D:D

Kolmas lokero: Yövaatteet ja verkkarit

Alin lokero: Hupparit

Jeeeee sain kaapinki siistiks!!

Ylin hylly: farkut (tartteen lisää housuja!!!!)

Toka hylly: pitkähihaset paidat (huom!!! punaista näkyvissä!!!)

Kolmas hylly: Villatakit

Neljäs hylly: Villapaidat (joita on myös liikaa...)

Ja kaikki ne vaatteet jotka saavat luvan häippästä. Kaikki kaverit tervetulleita vaatteidenpelastusmarkkinoille. Loput UFFiin. :)

Jospa saisin itteni huomenna kammettua kouluun..... Mut tää oli nyt niin jakamisen arvoinen juttu että huhhuh ;D

-Maija

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti