sunnuntai 25. joulukuuta 2011

i had the best day

Mulla oli varmaan ihan oikeesti paras joulu ikinä!!!! Aamu alkoi Joulupukin Kuumalinjalla ja Lumiukolla riisipuuron kera, sitten katottiin joulurauhan julistus feat glögi & perhe. Sen jälkeen laitettiin ruokia ja laittauduttiin. Pukki tuli käymään ja jätti meille aivan ihania lahjoja, kiitos kaikki ihanat tontut!! Joulufiiliksiä:






Mun serkku sai synttärilahjaks reissun Lontooseen, josta se sit toi mulle järkyttävästi lakuja :) Mari oot ihnu <3

Vihdoinkin lahja ukilta ja mummilta josta tykkään :D

Alun perin tonttujen olisi ilmeisesti pitänyt hankkia uusin Trivial Pursuit, mutta koska se oli loppu, sain Hellapoliisi Lautapelin :) Pelattiin tänään ja oli ihan hauskaa!

Tosi huono kuva, mutta sain ruskean tuubihuivin jossa on tollanen jännä läppä (?) Kekkasin kuitenkin miten sen saa näyttämään kivalta, mukavan pehmonenhan se on päällä :)

Mulla oli ihan tosi kiva joulu, oon tosi happy ja oon syöny just niin paljon kun jouluna pitääkin!!

Meikä lähtee huomenna illalla lomailemaan vähän kauemmas itään, katotaan ehdinkö postailemaan ennen vuoden vaihtumista, toivotaan!!! Toivottavasti kaikilla oli hyvä joulu ja nährään!!!
-Maija

PS. Loput (kosmetiikat ym.) lahjat löytää täältä!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti