tiistai 13. joulukuuta 2011

xmas music

Mä oon ihan tosi iso joulun fanittaja ja se näkyy erityisen paljon mun soittolistoista tähän aikaan vuodesta. Päätinpä laittaa joitain tän vuoden esim. suosikkilevyjä ja niiltä lempparibiisejä tänne päin :) Normaalia playlist-postausta pidempi siis.

Mulla on kaks ihan artistien joululevyä joita oon kuunnellut aika paljon:

1. Justin Bieber - Under the Mistletoe
Mun mielestä ainakin paras sen kaikista levyistä ;D 
Lempparibiisit levyltä:
Drummer Boy (feat. Busta Rhymes) - Busta on ihan sairaan hyvä räppäri, jotenkin vaan kolahti tällänen twisti vanhaan klassikkoon =)
Fa La La (feat. Boyz II Men) - Yks niistä levyn originaaleista biiseistä. Jotenkin biitti on vaan sellanen että rupee keinumaan mukana, puhumattakaan siitä miten törkeen hyvin Boyz II Men laulaa Justinin kaa!!
Santa Claus Is Coming To Town - Ihanan iloiseksi tehty!! Selvää inspistä Michael Jacksonista, jotenkin vaan niin ihana :)
Mistletoe - Ehkä vähän obvious :D Eka single levyltä ja jotenkin niin tunnelmallinen että oijoi...

2. Michael Bublé - Christmas
En oo kauheesti miehen musiikkia kuunnellut, mutta kun kerran kaikki niin hirveesti mainostaa ja kehuu, ni kai sitä on tytön pakko mennä kuuntelemaan! Kaikki biisit ihanan rauhoittavia laulajan ääntä myöten, aika erilainen edelliseen verrattuna. Erityisiä lemppareita ei ole, sillä ne biisit jotenkin onnistuu soimaan siellä taustalla nätisti, eikä oikein edes huomaa missä vaiheessa biisi loppuu ja toinen alkaa. Varmaan vähän aikusemmille tarkoitettu, mutta toimii mullakin

All time klassiset joululaululempparit:
Varpunen Jouluaamuna - Mulla kesti monta vuotta ymmärtää tän laulun sanat. Miten joululaulu voi olla niin kaunis??
Petteri Punakuono - Lempparikohta heti siinä alussa: Muistat Tuhkimon, Lumikin, Ruususen varmaan...
Jouluyö, juhlayö - Sanoista en niinkään ole koskaan välittänyt, melodia on vaan jotenkiin niin kaunis ja heleä
Tonttujen Jouluyö - Vanhin suosikki; Kuulemma jo 2-v. oon esittänyt Joulupukille tanssin kera :)
Joulupuu on rakennettu - Miten musta tuntuu että tätä ei enää lauleta?? :((
Joulupukki, Joulupukki - Tämäkin kuule pukille esitetty parikin kertaa muistaakseni :D
Joulupukki matkaan jo käy - Do I have to explain?? :D

Jouluaatonaattona on pakko kattoa ne kasin uutiset, joissa näytetään, kun Joulupukki lähtee matkaan. Ihan aattona herätään sitten aikaisin kattomaan Joulupukin Kuumalinja (vaikka musta tuntuu et mä katon sitä aina vähän pidempää) ja syödään riisipuuroa. Noin kello neljä tulee pukki käymään, jakaa lahjat. Sitten availlaan kaikki ja syödään joululounas. Oijoi sais tulla nopeemmin :)


-Maija

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti