keskiviikko 7. syyskuuta 2011

All Day, All Night...

Mooi!

Tuo ensimmäinen postaus oli niin pitkä tekstinpätkä, että nyt vähän kuvia tähän ihanaan harmaaseen blogiini...

Siinä ainoa ostos tämänpäiväiseltä viisitiltäni Selloon kamun kanssa. Olen tuosta Isadoran kynsien vaalentajasta kuullut paljon hyvää, ja kynsien kunnon takia päätin ainakin yrittää.

Siinä mun peukkuni. Päällä siis jo tuota vaalentajamönjää. Aika hassua, että pullossa aine on valkoista muttei tule tuohon kynnelle ollenkaan. Kynsien keltaisuus johtuu yksinkertaisesti siitä, että mulla on kynnet aina lakattu jollain kynsilakalla enkä käytä minkäännäköistä aluslakkaa (kröööhöm..). Niin että tuosta lähdetään liikkeelle.

"Työskentelyständi" :D Oikeasti ikivanha mukava sohva, jonka vieressä on sopivan korkuinen pöytä jonka päällä mun kone. Mitään työskentelyä tossa...

Harvinaisen epäonnistuneita kuvia nämä... No anywayyy.. Kuvassa mun pari kuukautta vanha Lontoo-tapettiseinä. I do like it like it...

Tosi surkeita kuvia muuten :D Äh, who cares. Kamerana toimii muuten Canon 1100D, joka on aivan uusi, pari viikkoa sitten haettu kultsipuppeli :)
Huomenna olisi muutaman oikean koulutunnin jälkeen suuntana Paloheinän metsässä suunnistus... Eksyin siellä viimekin vuonna. Crap.
Nyt pitääkin mennä pakkaamaan ja stressaamaan noista eväistä jotka muistin vasta äsken :/

Adios!!

-Maija

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti