maanantai 19. syyskuuta 2011

So schön dich zu sehen!

Kukkuu!!
Sori tästä blogihiljaisuudesta, meikä vietti nimittäin pitkän viikonlopun ulkomailla, ja arvaappa muistinko ottaa konetta mukaan? Niin, mutta tässä sitä taas ollaan.
Tää tulee muuten olemaan aivan järkyttävän pitkä ja kuvatäyteinen postaus...

Elikkäs... Mä ja mun perhe lähdettiin torstai-iltapäivällä Saksaan. Ja kuten jossain muistaakseni olen maininnutkin, olen jokunen vuosi sitten asustanut Berliinissä, ja sinne oli matka tälläkin kertaa. :)

Kuvia reissusta:
Ennen lentoa vedettiin vähän pientä syötävää kentällä. Mä sain vaahtiksia :)


Lindt on tuonut markkinoille niiden suklaapupun seuraksi nallen!! Me like.

Mun vanhan huoneen ikkunat!!


I'm so jealous..

Zarasta ja muualta ostettuja hankintoja en ole vielä ehtinyt kuvailla, myöhemmin kyllä näytän =)

Namnamnamnam

Maailman parasta jäätelöä. Oikeesti.

Uus objektiivi!!! Kyseessä siis Canonin 75-300 mm. Jeejeeee me so excited.






Hei olihan täällä yksi ostos kuvattuna!! Mun oli aivan pakko saada toi heti ku näin. Looove.

Namiiii.

Before

After



Kävin ekaa kertaa elämässäni Allsaintsissä. Herraisä toi on ihana kauppa!! Onks kaiken pakko vaan pakko maksaa niin paljon ;(





Jotkut vietti lauantaita katolla. Tapansa kullakin.



Maailman parasta kiinalaista. Voi elämä toi oli hyvää!!!

Nyt olisi vähän niinku nukkuma-aika, viime yönä tuli nukuttua vaan reilut viisi tuntia. Ja kaiken lisäksi huomenna on ranskan koe. Tuunko kuolemaan vai kuolemaan...

Kauniita unia ja voimia tähän yhtäkkiseen myrskyiseen viikkoon!!!

-Maija

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti