maanantai 12. syyskuuta 2011

what a glorious feeling I'm having again

Iltaa!!
Ei ollut muutakaan tekemistä, niin latasinpa muutamia tämän päivän kuvia koneelle, saa nähä mitä tästäkin postauksesta tulee :D
Tänään oli siis todella lyhyt koulupäivä ja se alkoikin vasta 10.30, mutta arvatkaahan vaan kuka täällä heräsi jo seittemän jälkeen... *nostaa käden ylös* Olin myös kuulemma viime yönä joskus neljän aikaan sytytellyt ja sammutellut mun yövaloa. Mä kun luulin että mä vaan puhun unissani :D
Koulun jälkeen tässä koko illan olen liimaillut kasveja viimeiseen kasvioon ikinä. Niitä kasveja olikin tänä vuonna päälle 50, että olihan siinä ihan kivasti hommia, joo...
Niin siis ne kuvat:

Ei tosiaankaan liity tähän nyt mitenkään, mutta ton näköset kynnet lakkasin eilen :D

Siinä istuin parisen tuntia. Jalat puutui ja meinasin nukahtaa. Ja kissat on muuten sitten maailman huonointa kasvioseuraa. Syö kasvit ja repii sanomalehtiä.

Vähän leikin ton kameran asetuksilla, kun pitää nekin opetella. Aika ihana kuva :)

Finally done. Jeah.

Nyt meikäläistä kutsuu höyhensaaret!! Öitä!!

-Maija

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti